مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-21اقتصادي

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان خبرداد و گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و آرایشگاه های زنانه مورد بازرسی قرار گرفت که تخلفات آنها بررسی و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان خبرداد و گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و آرایشگاه های زنانه مورد بازرسی قرار گرفت که تخلفات آنها بررسی و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

داریوش جودکی اظهار کرد: حسب گزارشات رسیده و گلایه مردم مبنی بر تخلف برخی آرایشگاه های زنانه و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، با حضور رییس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان اکیپی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت برای بازرسی تشکیل و مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری و معدوم شد.

وی در بخش دیگری از جریمه 562 میلیون ریالی جایگاه سوخت در همدان خبرداد و افزود: کارگر جایگاه کارت های متفرقه را نگهداری می کرد و سوخت آنان را می فروخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان